Jom Follow Blog Kak Yaya| Dashboard | +Follow
&

Sama kan !




Hohai sume ! selamat pagi sume. Tengok jam . 6.38AM sekarang g solat subuh , dosa taw kalau tinggal. Ok ! korang taw ann? Taw amende nyer ni pepagi buta dok mengaqut (kelat kedah , besa kita) . Alar tak kan tak tahu kowd. Alar yang masok paper tu yang kata 'Md Noor tunjuk hasil tangan burung enggang hiasan" . Tahu kew tidak? Tak ?! Allah ! Nie mesti malas baca keratan akbar nie. Rajin baca buka pelajaran kowd ann. Nie na habaq sat at uncle Md Noor , Ayah saya pun qeti wat aih . Tak caya tengok gambaq nie .


Har sama kan2. Uncle Md Noor jangan marah saya ea... Uncle elok lagi dari bapak saya buat. Ok uncle , calm down . Tapi menjadi la jugak kan ayah aku wat. Cakap jadi ! (hehe.. Gurau jep ! Be chill~) Ayah aku baqu wat setengah. Takat badan jew ! Uncle tu wat sampai abeh . Cantik ! Ayah aku wat dengan apa nama tah ! palestrin kOwd , Kalau tak silap lar, Humm,, Ok tutup entry, na sambung tido balik . Nampak sangat kuat tidoq . Kehkeh ! tata....

Hey you ! Thanks usha entry ni. Kalau suka click button like,ok?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Comment please !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...